Τρίτη, 12 Ιανουαρίου 2016

Δεν έχετε χρόνο για γυμναστήριο; Απλά κάντε ένα περίπατο

Βρίσκετε διαρκώς προφάσεις για να μην πάτε γυμναστήριο; Σύμφωνα με την Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία, 30 λεπτά συνεχούς μέτριας φυσικής άσκησης (πχ ζωηρού περπατήματος), ή ακόμη και τρία 10 λεπτά άσκησης με ενδιάμεσες παύσεις τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας είναι ευεργετικά για τη φυσική μας κατάσταση.
Τα οφέλη είναι πολλά, τόσο για το σώμα μας όσο και για την ψυχική μας ηρεμία, επισημαίνουν οι ειδικοί.
Πιο συγκεκριμένα, η άσκηση:
- Μειώνει το άγχος, την κατάθλιψη και την ένταση. Η αυξημένη παροχή οξυγόνου επηρεάζει άμεσα τον εγκέφαλο και βελτιώνει την οξυδέρκεια και τη μνήμη.

- Βελτιώνει το ανοσοποιητικό σύστημα
- Μειώνει την αρτηριακή πίεση.
- Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος.
- Βελτιώνει τα συμπτώματα της συμφορητικής καρδιακής ανεπάρκειας.
- Βοηθά στη ρύθμιση του βάρους αυξάνοντας τον μεταβολισμό.
- Βοηθά στη διακοπή του καπνίσματος.
- Βελτιώνει τα επίπεδα της χοληστερόλης.
- Αποτρέπει την απώλεια οστικής μάζας.
- Βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου.
- Βελτιώνει τη σωματική αντοχή.
- Προάγει την αυτοεκτίμηση.
- Βελτιώνει τη μυϊκή αντοχή.
- Μειώνει τη στεφανιαία νόσο.
- Μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου κατά 20% στους μέτρια ασκούμενους και κατά 27% σε όσους ασκούνται περισσότερο.
- Έχει ευεργετικές επιδράσεις στους ασθενείς με σακχαρώδη διαβήτη τύπου ΙΙ.
- Επιβραδύνει  τις ασθένειες που σχετίζονται με την ηλικία και τη γήρανση γενικότερα.
Πηγή: CAPITAL HEALTH

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου