Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου 2016

Ποια θρεπτικά συστατικά προστατεύουν από τη γρίπη

Η εποχή της γρίπης έφτασε πάλι και πέραν από τις συστάσεις για εμβολιασμό, αποφυγή συνάθροισης σε κλειστούς χώρους και τήρηση των κανόνων υγιεινής, απαραίτητο είναι να θωρακίσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα με τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να έχει υγιές ανοσοποιητικό.

Ο κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος Χάρης Γεωργακάκης εξηγεί στα nea.gr ποια είναι τα πιο σημαντικά:

  •  Βιταμίνη C. Είναι η κατ' εξοχήν αμυντική βιταμίνη, καθώς αποτελεί συστατικό πολλών μεταβολικών διεργασιών που σχετίζονται με τον έλεγχο και την ενεργοποίηση του ανοσοποιητικού συστήματος.  Κύριες πηγές βιταμίνης C είναι τα φρούτα και τα λαχανικά, με κυριότερα το ακτινίδιο, το μπρόκολο, τις φράουλες, το πορτοκάλι, το μανταρίνι, τα φραγκοστάφυλα, τα σταφύλια, το σπανάκι και το λεμόνι.

Τρίτη, 12 Ιανουαρίου 2016

Δεν έχετε χρόνο για γυμναστήριο; Απλά κάντε ένα περίπατο

Βρίσκετε διαρκώς προφάσεις για να μην πάτε γυμναστήριο; Σύμφωνα με την Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία, 30 λεπτά συνεχούς μέτριας φυσικής άσκησης (πχ ζωηρού περπατήματος), ή ακόμη και τρία 10 λεπτά άσκησης με ενδιάμεσες παύσεις τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας είναι ευεργετικά για τη φυσική μας κατάσταση.
Τα οφέλη είναι πολλά, τόσο για το σώμα μας όσο και για την ψυχική μας ηρεμία, επισημαίνουν οι ειδικοί.
Πιο συγκεκριμένα, η άσκηση:
- Μειώνει το άγχος, την κατάθλιψη και την ένταση. Η αυξημένη παροχή οξυγόνου επηρεάζει άμεσα τον εγκέφαλο και βελτιώνει την οξυδέρκεια και τη μνήμη.